ساعت و تاريخ

پاییز - 313هم قدم . به وبلاگ من خوش امدید
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاییز


روم به باغ در پاییز خزان

آید نسیم سرد ازفراق یار

پاییز است و دلم همچودرختان عاشق

آنان عاشق رنگ ورنگ بازی

من عاشق رخ یار


قدمی زنم براین فرش زرین

قدمی تا گیرد آرام دل از سیاهی دوران درکین

مست سوزش گونه هایم ،از نوازش نسیم سرد

خدایا گله ای دارم

چرا نیاد یار من، آن سفید پوش نشته سمند

آنکه عالمی چشم به راه او

مست و گریان از فراغ او

میشود بار الها نیم نگاهی به ما کنی

آن کشتی نوح را برای یاری ما راهی میدان کنی

رودعمرم همچون ابرو باد خدایا وقت تنگ است و

راه بسیار اما این راه ساربان ندارد

گر نباشد ساربان من در این دنیا در بیراهه ها گم شوم


سجاد طیبی خرمی    

                                                   

 

پیام تبریک پاییز 99 + متن و عکس پروفایل - ایمنا

 

 

 




ادامه مطلب

[ دوشنبه 99/8/12 ] [ 9:57 عصر ] [ سجادطیبی خرمی ]
فلش هدایت به بالا

هدایت به بالای صفحه

بزرگنمایی عسک gdl.rozblog.com چ